27 i 30 października 2017 r. w siedzibie Stowarzyszenia „Region Beskidy” odbyły się szkolenia z zakresu realizacji i rozliczania mikroprojektów w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska – Słowacja 2014-2020.
Mikrobeneficjentom, których wnioski o dofinansowanie zostały zatwierdzone podczas II naboru wniosków o dofinansowanie mikroprojektów (I i III oś priorytetowa Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska -Słowacja 2014-2020) przedstawiono m. in. informacje dotyczące:
- sprawozdawczości i kwalifikowalności wydatków,
- działań promocyjnych i informacyjnych,
- kontroli i zmian w realizacji mikroprojektów,
- generatora wniosków i rozliczeń.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za przybycie i aktywny udział w szkoleniu.
[jed_well size=”medium”] Poniżej znajdziecie Państwo materiały ze szkolenia [/jed_well]
SPRAWOZDAWCZOŚĆ, KWALIFIKOWALNOŚĆ I ROZLICZANIE WYDATKÓW
Na co zwrócić uwagę przygotowując Raport – najczęstsze błędy w raportowaniu